ניהול תקציב דיגיטל 3: כמה (לא) עולה אתר?

באיזה שלב כדאי להשקיע באתר תדמית או חנות אונליין - וכמה? למה אתר הוא אחת הטעויות הנפוצות והיקרות ביותר של מנהלי שיווק ובעלות עסקים (וההפך) - ואיך נמנעים ממנה?


חלק 3 בסדרת הסרטונים הייחודית איך בונים ומנהלים תקציב שיווק דיגיטל:


בניית אתר


למחירון בוני האתרים של מוח כוורת לחצו כאן.

קפצו ישר לפרק שמעניין אתכם:

1. איך קובעים את תקציב השיווק הדיגיטלי? לסרטון

2. מה הדבר הראשון שצריך להכנס לתקציב דיגיטל? לסרטון

3. הטעות הכי יקרה בתקציב הדיגיטל: האתר. איך נמנעים ממנה? כאן למעלה

4. איך מתקצבים נכון את הרשתות החברתיות בלי לבזבז כסף - וזמן? לסרטון

5. מתי צריך SEO? וכמה להשקיע בו? לסרטון

6. איך מתזמרים את כל אלה לתקציב אחד? לסרטון


את מי עוד סדרת הסרטונים הזו תעניין? שתפו:



27 צפיות0 תגובות