ניהול תקציב דיגיטל 5: מתי וכמה להשקיע ב-SEO?

כולנו רוצים קידום בגוגל... עד שאנחנו שומעים את המחיר, וכמה זמן צריך לחכות עד שרואים תוצאות.

ואז אנחנו שוכחים מהקידום האורגני ליותר מדי זמן, ומתחרים עוקפים אותנו בסיבוב. אז מתי משקיעים זמן וכסף ב-SEO? וכמה בכל שלב?


חלק 5 בסדרת הסרטונים הייחודית איך בונים ומנהלים תקציב שיווק דיגיטל:


מתי וכמה להשקיע ב-SEO?


למחירון קידום ופרסום בגוגל של מוח כוורת לחצו כאן.



קפצו ישר לפרק שמעניין אתכם:

1. איך קובעים את תקציב השיווק הדיגיטלי? לסרטון

2. מה הדבר הראשון שצריך להכנס לתקציב דיגיטל? לסרטון

3. הטעות הכי יקרה בתקציב הדיגיטל: האתר. איך נמנעים ממנה? לסרטון

4. איך מתקצבים נכון את הרשתות החברתיות בלי לבזבז כסף - וזמן? לסרטון

5. מתי צריך SEO? וכמה להשקיע בו? כאן למעלה

6. איך מתזמרים את כל אלה לתקציב אחד? לסרטון


את מי עוד סדרת הסרטונים הזו תעניין? שתפו:



28 צפיות0 תגובות