איך מצאנו למותג משקפיים את מי שתזניק אותו בארה"ב? | מוח כוורת
top of page

איך מצאנו למותג משקפיים את מי שתזניק אותו בארה"ב?

"נפלת עלי בול בזמן, השבוע אנחנו עומדים לחתום על אתר חדש וקידומים והכל, נוכל לדבר עוד לפני?" יואל, מבעלי המותג Ronit Furst Eyewear, פנה אלי - נעמי, המנכ"וורת - מיד אחרי ראיון בדה-מרקר, על איך נמנעים משרלטני ורמאי הדיגיטל.

"אז אם כבר מצאתם עם מי לחתום, למה נפלנו עליכם בול בזמן?" - היתה השאלה הראשונה בשיחה. כמו שאומרים, "כאן חשדתי". בעקבות הכתבה, ציפיתי לפחד מהרמאויות שכבר למדתי להכיר טוב מדי.

להפתעתי, הספק התברר כחברת דיגיטל קטנה וטובה, עם לקוחות ונראה שגם עם ניסיון מצוין.


רק... לא בתחום שיואל צריך.

רונית פירסט
כל הזכויות לתמונה שמורות לרונית פירסט

אבל רגע - אם הם בונים אתרים טובים ויודעים לנהל עבורם קמפיינים, מה משנה התחום?

ובכן... כאן, כמו שאומרים, קבור הכלב.


"המטרה היא להגיע ליותר ללקוחות בארה"ב, לשדרג את חנות האונליין ואז קמפיינים. המשקפיים שלנו כבר נמכרות שם, הן צבעוניות ומאוד אפנתיות, והקהל אוהב אותן. רק צריך להגיע ליותר ממנו...", סיפר יואל.

החברה שמצא נתנה לו הצעת מחיר טובה, ומענה מלא גם לשדרוג וגם לקמפיינים. אבל היא מעולם לא עבדה עם קהל אמריקאי - או עם קהל אופנה בארץ.




"אתה יודע מה", הצעתי לקראת סיום השיחה, "כיוון שכבר יש לך ספק טוב, הפעם אני 'אשדך' לך רק מועמד/ת אחת - פשוט שתקבל עוד הצעת מחיר, ממישהו/י שיש לה ניסיון רלוונטי. בדרך כלל אנחנו מספקים 2-3 מועמדים, אבל הפעם אני לא רוצה להכניס אותך שוב לתהליך של תשאול ובחירה".

"זה יהיה מצוין", הוא הסכים.

כמו שבטח ניחשת כבר - זה היה מצוין. מעבר מהיר על המאגר שלנו הקפיץ מיד את אורלי אריאלי - מנהלת דיגיטל מנוסה מאוד, שנכנסה לעולם הדיגיטל כש - חכו לזה, כי זה עומד להיות לג'נדרי -

ניהלה שואו-רום למעצבים ישראלים בניו-יורק.

כלומר, אין טובה ממנה להבין את הקהל האמריקאי ולהביא אליו אופנה ישראלית.



התהליך היה מהיר - דוגמאות האתרים שלה מצאו חן, הצעת המחיר שלה היתה בדיוק לעניין - שבוע וחצי אחרי, הם כבר עובדים יחד.


ומה אפשר ללמוד מהסיפור?


- שלא מספיק למצוא ספק שיווק דיגיטלי אמין ומנוסה. צריך שהוא יתאים לעסק באמת.

- שהרקע של ספקי הדיגיטל יכול להיות חשוב ממש כמו היכולת שלהם.

- ושתמיד כדאי להתייעץ איתנו בכל שלב של החיפוש, אחרת למה אנחנו פה?! (כבר ציינתי שזה בחינם?)


לשיחת התאמה, פשוט לחצו כאן, ונתאים גם לכם.

ואל תשכחו לספר למי שצריך ספקי שיווק דיגיטלי מתאימים באמת.

bottom of page