איך נזהרים משרלטני הדיגיטל? ראיון בדה-מרקר

התחקיר לכתבה הזאת התחיל בתופעה שהרגיזה אותנו מאוד: קפיצה מפחידה בכמות הנוכלים וה"גורואים" מטעם עצמם, שאורבים לעסקים הקטנים והבינוניים במטרה לנצל אותם. דווקא עכשיו בתקופת הקורונה, ובמיוחד סביב תקופות הסגר המייאשות... כי עסקים מיואשים ונואשים הם מטרות נוחות למניפולציה.

התחלנו לתחקר את התופעה לעומק כדי לאפיין את אותם נוכלים ולעזור לעסקים להיזהר, וכבר בשלב התחקיר פנתה לנעמי המנכ"וורת כתבת דה-מרקר טלי חרותי-סובר.


התוצאה לפניכם, ועיקרה תחילה:


ממה להיזהר?

- ממי שמפרסם בצורה אגרסיבית ורודף אחריך

- ממי שמנסה להזיז אותך רחוק מהצורך המקורי של העסק - לכיוון מוצר גנרי ולא מותאם-אישית

- ממי שנשמע טוב מדי, ובמיוחד ממי שמציע המון שירותים במחיר זעום

- מ"גורואים" ש"פיצחו את השיטה" ובמקום לעשות איתה מליונים - מוכנים ברוב טובם ללמד אותה (תמורת אלפי שקלים)

מה כדאי לעשות כשמחפשים ספק שיווק דיגיטל?

- לוודא שהספק/ית מתמחה בתחום השיווק הדרוש לך, ובעל/ת נסיון בעבודה עם תחומי עיסוק דומים לעסק שלך

- לבקש המלצות מעסקים שהספק/ית עבד/ה איתם - ולהתקשר אליהם עצמאית, לא לטלפון שנתן הספק

- להתחיל בפיילוט קטן ומוגבל בתקציב, לחודש עד חודשיים, עם תיאום ציפיות ברור לגבי התוצאות הצפויות (מה אפשר להשיג? מה ייחשב כהצלחה?)

- וכמובן - להיעזר בנו למציאת ספקי שיווק דיגיטל מעולים, שמתאימים בדיוק. בשביל זה הקמנו את מוח כוורת...


לקביעת שיחת ייעוץ חינם לחצו כאן


הנה הכתבה המלאה - מומלץ להקליק להגדלה:


זהירות, שרלטני דיגיטל - כתבה בדה-מרקר

חשוב? מעניין? מי ירצה לקרוא את זה? שתפו >>

© 2018 כל הזכויות שמורות